Levering, transportkosten & retourneren

 

Levering

Milla & Milly heeft MyParcel als transportpartner uitgekozen. 
Wanneer een bestelling geplaatst wordt voor 14u wordt deze dezelfde dag nog verstuurd (uitgezonderd op zon- & feestdagen). Je kan ervoor kiezen om thuis te laten bezorgen of zelf op te halen. Ophalen gebeurt op het vestigingsadres van Milla & Milly zijnde Noordzandstraat 55, 8000 Brugge.

Van zodra je pakketje vertrokken is, krijg je een e-mail toegestuurd met een Track & Trace code om je pakketje te volgen. 
Ben je niet thuis? Onze koerier zal een briefje achterlaten in je brievenbus zodat je weet waar je je pakketje kan ophalen. Dit kan bij de buren, maar ook in één van de afhaalpunten.

 

Transportkosten

Milla & Milly levert je bestelling volledig gratis in België vanaf 75 euro. Als je totaalbedrag lager ligt dan 75 euro, dan betaal je 5,00 euro leveringskosten in België. 

 

Retourneren

Bij Milla & Milly is retourneren snel en eenvoudig. Stuur ons een mailtje ([email protected]), wij versturen jou de retourbon, print je pakbon en retourneer je pakketje. Dit kan tot 14 dagen na ontvangst. Hou er echter wel rekening mee dat we verzendingskosten aanrekenen wat betreft retourneren. 

We aanvaarden alleen geretourneerde items indien deze:
-ongedragen zijn
-zich in originele staat bevinden
-geëtiketteerd terug komen. 

Gesoldeerde artikelen kunnen niet geretourneerd worden!

 

Hoe registreer ik mijn retour?

Heel eenvoudig! Mail naar [email protected] en wij mailen je een retourbon terug. 

 

Hoe word ik terugbetaald?

Wanneer we jou retour (in originele staat) hebben ontvangen, storten we het geld terug op je rekening (verzendkosten worden afgehouden).

Is er iets niet duidelijk? Heb je nog vragen omtrent het retourbeleid? Aarzel niet om ons te contacteren!

TEL: +32 50 66 68 17

MAIL: [email protected]