Levering, transportkosten & retourneren

Levering

Milla & Milly heeft MyParcel als transportpartner uitgekozen. 
Wanneer een bestelling geplaatst wordt voor 12u wordt deze dezelfde dag nog verstuurd (uitgezonderd op zon- & feestdagen). Je kan ervoor kiezen om thuis te laten bezorgen of zelf op te halen. Ophalen gebeurt op het vestigingsadres van Milla & Milly zijnde Noordzandstraat 55, 8000 Brugge.

Van zodra je pakketje vertrokken is, krijg je een e-mail toegestuurd met een Track & Trace code om je pakketje te volgen. 
Ben je niet thuis? Onze koerier zal een briefje achterlaten in je brievenbus zodat je weet waar je je pakketje kan ophalen. Dit kan bij de buren, maar ook in één van de afhaalpunten.

 

Transportkosten

Milla & Milly levert je bestelling volledig gratis in België vanaf 100 euro. Als je totaalbedrag lager ligt dan 100 euro, dan betaal je 5,00 euro leveringskosten in België. 

 

Retourneren

 

Indien je online een bestelling plaatst, kan deze binnen een termijn van 14 dagen geretourneerd worden. De 14 dagen gaan in vanaf dat je bestelling bij jou wordt geleverd. Heb je gekozen voor 'afhaling in de winkel'. Hou er dan rekening mee dat je bestelling binnen de 7dagen afgehaald dient te worden. Indien gewenst kan je de bestelling ter plaatste passen. Pas je liever thuis? Geen probleem. Hou er rekening mee dat je retour binnen de 14 dagen, vanaf de dag van het plaatsen van je bestelling terug in ons bezit moet zijn. 

In beide gevallen moet een retour binnen deze termijn van 14 dagen terug in ons bezit zijn. Indien dit niet het geval is, sturen wij de bestelling terug op en wordt er geen terugbetaling uitgevoerd.

Wij hebben steeds alle gegevens nodig om de retour correct en tijdig te kunnen verwerken. Na ontvangst van het retourpakket storten wij binnen de 14 dagen het bedrag terug op de rekening die vermeld staat op het retourformulier.
De retourkost is steeds voor eigen rekening van de klant, tenzij er een probleem is met het artikel, neem dan contact met ons op via mail ([email protected]

Indien je je bestelling wenst te retourneren, stuur dan een mail naar [email protected] en vermeld in je mail zeker je naam en je ordernummer, zo weten wij dat het om jouw bestelling gaat. Wij sturen je vervolgens een retourformulier en retourlabel op. Je bent je laat om te retourneren? Wij maken geen uitzonderingen en nemen je retour niet meer aan. 

Na ontvangst van het retourpakket storten wij binnen de 14 dagen het bedrag terug op de rekening die vermeld staat op je retourformulier. De retourkost is steeds voor eigen rekening van de klant, tenzij er een probleem is met het artikel, neem dan contact met ons op via mail ([email protected])

Stap 1) Mail [email protected] en vermeld je naam, ordernummer en welke items je wil retourneren.

Stap 2) Druk het door ons gemailde retourformulier af, vul deze in en steek deze bij je pakket.

Stap 3) Download het retourlabel, druk deze af en plak deze op je pakket.

Stap 4) Breng het pakket binnen in een Bpost-kantoor.

Stap 5) Hou steeds jouw ticket met track & trace code bij tot de retour volledig verwerkt is.

Kom je liever je pakket in de winkel retourneren dan kan dit zeker ook. Bekijk wel altijd op voorhand of de winkel open is (Check onze openingsuren hier). De retour wordt verwerkt zodra het pakket in de winkel is ontvangen en het bedrag wordt binnen de 14 dagen terug op de rekening gestort.

Heb jij je bestelling betaald met een VISA of MASTERCARD zorg er dan zeker voor dat je ons het rekeningnummer van jouw gewone bankkaart geeft omdat wij niet kunnen terugstorten op een VISA of MASTERCARD. 

Heb je nog andere vragen omtrent het retourneren dan kun je ons altijd via mail ([email protected]) bereiken.

We aanvaarden alleen geretourneerde items indien deze:
-ongedragen zijn
-zich in originele staat bevinden
-geëtiketteerd terug komen. 

Gesoldeerde artikelen kunnen niet geretourneerd worden!

Items in SALE nemen wij niet terug, dit zowel in de winkel als online. Heb je toch een sale artikel teruggestuurd dan moeten wij helaas dit artikel opnieuw opsturen naar jou en de kost van het opnieuw opsturen is ook voor de klant. 

Hoe registreer ik mijn retour?

Heel eenvoudig! Mail naar [email protected] en wij mailen je een retourbon terug. 

 

Hoe word ik terugbetaald?

Wanneer we jou retour (in originele staat) hebben ontvangen, storten we het geld terug op je rekening (verzendkosten worden afgehouden).

Is er iets niet duidelijk? Heb je nog vragen omtrent het retourbeleid? Aarzel niet om ons te contacteren!

TEL: +32 50 66 68 17

MAIL: [email protected]