FAQ

Company details

Noordzandstraat 55
8000 Brugge
Brugge, België

050 66 68 17

[email protected]

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen

1. Kan ik een artikel reserveren?
1.1 Kan ik een artikel reserveren?

Wij houden geen reservaties aan de kant online en in de winkel.

2. Hoe lang duurt het voor mijn pakket verstuurd wordt?
2.1 Hoe lang duurt het voor mijn pakket verstuurd wordt?

We streven ernaar om binnen de 2-3 dagen jouw bestelling op te sturen. Heb je na 7 dagen nog steeds geen informatie of pakket ontvangen neem dan even contact op met ons via e-mail. 

([email protected])

3. Retourneren?
3.1 Hoe kan ik mijn pakket retourneren?

Voor het retourneren van je bestelling volg je best de volgende stappen.

Wij hebben steeds alle gegevens nodig om de retour correct en tijdig te kunnen verwerken. Na ontvangst van het retourpakket storten wij binnen de 14 dagen het bedrag terug op de rekening die vermeld staat op het retourformulier.

De retourkost is steeds voor eigen rekening van de klant, tenzij er een probleem is met het artikel neem dan contact met ons op. 

Via onderstaande link kun je het retourlabel aanmaken:
retour label aanmaken

Hoe retourneren?

 

- druk het retourformulier af en vul dit in 

- maak via bovenstaande link het label aan en plak dit op je pakket

- breng het pakket binnen in een Bpost kantoor

- hou steeds jouw ticket met track & trace code bij tot de retour verwerkt is

 

Download hier het retourformulier

 

Retouradres

Milla & Milly
Noordzandstraat 55
8000 Brugge
België

 

Kom je liever je pakket in de winkel retourneren dan kan dit zeker ook. Bekijk wel altijd op voorhand of de winkel open is. De retour wordt verwerkt zodra het pakket in de winkel is ontvangen en het bedrag wordt binnen de 14 dagen terug op de rekening gestort.

 

Heb jij je bestelling betaald met een VISA of MASTERCARD zorg er dan zeker voor dat je ons het rekeningnummer van jouw gewone bankkaart geeft omdat wij niet kunnen terugstorten op een VISA of MASTERCARD. 

Heb je nog andere vragen omtrent het retourneren dan kun je ons altijd via mail bereiken.

 

[email protected]

 

4. Beschadigd
4.1 Ik heb mijn artikel beschadigd toegekregen wat nu?

Als eerst willen wij onze excuses aanbieden dat je jouw artikel beschadigd gekregen hebt. Wil jij graag meer info omtrent het artikel dan neem je best zo snel mogelijk contact op met ons. Je kunt ons bellen op het nummer  
(050 66 68 17 ). 

Als de winkel gesloten is op het moment dan kun je ons telkens bereiken via ons e-mailadres [email protected].

5. SALES
5.1 Kunnen sale artikelen geretourneerd worden?

Nee, SALES nemen wij niet terug zowel in de winkel als online bestellingen. Heb je toch een sale artikel teruggestuurd dan moeten wij helaas dit artikel opnieuw opsturen naar jou en de kost van het opnieuw opsturen is ook voor de klant. 

 

Alvast bedankt voor het begrip.

6. Artikelen ruilen
6.1 Kan ik mijn artikel ruilen?

Wens je graag een andere maat of hetzelfde item in een ander kleur dit kan zeker geregeld worden. Daarvoor neem je best even contact met ons op. We kunnen dit telefonisch regelen of via mail. 

050 66 68 17 / [email protected]

In de winkel ruilen in zeker ook mogelijk als de voorraad dit toelaat. 

7. Parkeermogelijkheden
7.1 Is er een parkeermogelijkheid?

Wil jij graag komen shoppen bij ons in de winkel dat kan uiteraard. Helaas bevinden wij ons in het minden van het centrum van Brugge waardoor parking voor de deur helaas niet mogelijk is. Dichtstbijzijnde parking is parking zilverpand en parking 't zand. 

 

Parking zilverpand

Zilverstraat 28
8000 Brugge
België

Parking 't zand

't Zand 18
8000 Brugge

België