FAQ

1. Kan ik een artikel reserveren?

Wij houden geen reservaties aan de kant noch online, noch in de winkel.

2. Hoe lang duurt het voor mijn pakket verstuurd wordt?

We streven ernaar om binnen de 2-3 dagen jouw bestelling op te sturen. Heb je na 7 dagen nog steeds geen informatie of pakket ontvangen neem dan even contact op met ons via e-mail ([email protected]).

Heb je gekozen voor 'afhaling in de winkel'. Hou er dan rekening mee dat je bestelling binnen de 7dagen afgehaald dient te worden. Indien gewenst kan je de bestelling ter plaatste passen. Pas je liever thuis? Geen probleem. Hou er rekening mee dat je retour binnen de 14 dagen na het plaatsen van je bestelling terug in ons bezit moet zijn. 

3. Hoe kan ik mijn pakket retourneren?

Je kan tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling retourneren. Let wel op, dit wil zeggen dat we je pakketje ten laatste op de 14de dag na jouw ontvangst terug in ons bezit moeten hebben.
Indien je je bestelling wenst te retourneren, stuur dan een mail naar [email protected] en vermeld in je mail zeker je naam en je ordernummer, zo weten wij dat het om jouw bestelling gaat.
Wij sturen je vervolgens een retourformulier en retourlabel op. Je bent je laat om te retourneren? Wij maken geen uitzonderingen en nemen je retour niet meer aan. 

Na ontvangst van het retourpakket storten wij binnen de 14 dagen het bedrag terug op de rekening die vermeld staat op je retourformulier.
De retourkost is steeds voor eigen rekening van de klant, tenzij er een probleem is met het artikel, neem dan contact met ons op via mail ([email protected])

Stap 1) Mail [email protected] en vermeld je naam, ordernummer en welke items je wil retourneren.
Stap 2) Druk het door ons gemailde retourformulier af, vul deze in en steek deze bij je pakket.
Stap 3) Download het retourlabel, druk deze af en plak deze op je pakket.
Stap 4) Breng het pakket binnen in een Bpost-kantoor.
Stap 5) Hou steeds jouw ticket met track & trace code bij tot de retour volledig verwerkt is.

Kom je liever je pakket in de winkel retourneren dan kan dit zeker ook. Bekijk wel altijd op voorhand of de winkel open is (Check onze openingsuren hier). De retour wordt verwerkt zodra het pakket in de winkel is ontvangen en het bedrag wordt binnen de 14 dagen terug op de rekening gestort.

Heb jij je bestelling betaald met een VISA of MASTERCARD zorg er dan zeker voor dat je ons het rekeningnummer van jouw gewone bankkaart geeft omdat wij niet kunnen terugstorten op een VISA of MASTERCARD. 

Heb je nog andere vragen omtrent het retourneren dan kun je ons altijd via mail ([email protected]) bereiken.

4. Ik heb mijn artikel beschadigd toegekregen wat nu?

Als eerst willen wij onze excuses aanbieden dat je jouw artikel beschadigd ontvangen hebt. Wil jij graag meer info omtrent het artikel dan neem je best zo snel mogelijk contact op met ons. Je kunt ons bellen op het nummer: 050 66 68 17 

Indien de winkel gesloten is, stuur dan een mail naar [email protected]

5. Kunnen sale artikelen geretourneerd worden?

Nee, SALES nemen wij niet terug, dit zowel in de winkel als online. Heb je toch een sale artikel teruggestuurd dan moeten wij helaas dit artikel opnieuw opsturen naar jou en de kost van het opnieuw opsturen is ook voor de klant. 

6. Kan ik mijn artikel ruilen voor een andere maat?

Wens je graag een andere maat of hetzelfde item in een ander kleur dit kan zeker geregeld worden. Daarvoor neem je best even contact met ons op. We kunnen dit telefonisch regelen of via mail. 
Onze contactgegevens: 050 66 68 17 / [email protected]

In de winkel ruilen in zeker ook mogelijk als de voorraad dit toelaat. 
Moet een andere maat/kleur of stuk opgestuurd worden, dan zijn de verzendkosten voor de klant.

Alvast bedankt voor het begrip.

7. Ik heb een item gekocht in de winkel maar wil deze graag retourneren. 

Wij hanteren een retourbeleid van 5 dagen voor items die aangekocht zijn in de winkel. 
Dat wil zeggen dat het artikel binnen de 5 dagen onbeschadigd, ongebruikt en voorzien van de originele labels dient terug gebracht te worden in de winkel. Bij items aangekocht in de winkel gebeurd de terugbetaling altijd in een vorm van een waardebon, die 1 jaar geldig is.

8. Is er een parkeermogelijkheid?

Onze winkel is gelegen in het centrum van Brugge waardoor parkeren voor de deur helaas niet mogelijk is. Dichtstbijzijnde parkeermogelijkheden zijn Parking Zilverpand of Parking 't Zand. 
In parking 't Zand is er een Shop & Go'-formule en kan je gedurende 1 uur gratis parkeren. 

Parking zilverpand

Zilverstraat 28
8000 Brugge
België

Parking 't zand

't Zand 18
8000 Brugge
België